Tuesday 8 November 2011

budak baru belajar...

Assalammualaikum dan salam ukhuwah..hehe..tak tau la tetiba je aku nie ngaga-ngada nak buat blog..macam perempuan je nak buat blog..haha..ingat perempuan je ke ada isi hati?aku pun ada tau..hehe..aku buat nie pun bukan untuk cari popularity pun..aku dah memang popular dah pun..haha..popular ke?popular la sgt kn?ala aku buat nie pun saje je nak mengisi jika ada masa kekosongan..yela aku nie bukan suka berjalan sangat..suka duduk rumah je,,memasak..haha..aku nie budak baru nak mengenal dunia blogging nie..so kalau blog aku tak cantik jangan la gelak,,gelak dalam hati takpa..lagipun aku tak nak pun cantik2 nie..sederhana itu lebih baik..hehe..mesti korang pelik kan..apsal nama blog aku nie ipomea reptans?ok disini aku nak bagitau..ipomea reptans nie nama saintifik sayur bagi sayur Kankung darat,,saje je letak nama nie..aku kan belajar nama-nama tanaman nie..so aku letak la..hehe..

ok la aku rasa sampai disini dulu la ye..nak tulis lagi tapi takut pembaca mengantuk plak membacanya..haha..maklumlah budak baru belajar..insyaallah aku akan update blog aku nie dari semasa ke semasa..ok salam ukhuwah dari budak baru belajar..:)

No comments:

Post a Comment