Wednesday 16 November 2011

packing....

Assalammualaikum dan salam ukhuwah..dah lama aku tak cot cet cot cet kat blog aku nie..takda citer nak tulis..so sunyi jela blog aku nie..hehe..tapi hari nie aku nak citer pasal aku nak packing barang2 aku..barang apa?barang aku nak balik ke rumah kedua aku la di Kuala Pilah..jumaat nie aku nak balik dah..rasa sekejap je nak balik..dah sebulan lebih duduk kat rumah..pejam celik pejam celik dah masuk sem kedua aku di UiTM Kuala Pilah..alhamdulilah aku dapat jumpa lagi kawan2 seperjuangan aku lagi pada sem dua nie..rindu kot nak jumpa dorang..

Sem dua nie aku duduk rumah sewa..tak duduk kolej lagi dah..banyak sikit la barang nak bawak..nak bawak periuk belanga..pinggan mangkuk..sudu garpu..pisau gergaji..haha..nak basuh baju, seluar, seluar kecik, kain pelekat, baju solat, baju melayu, kemeja, seluar slack..wah kalau boleh semua nak bawak nie..yela nak duduk lama nie..tapi aku bawak yang penting2 jela..baju pun takda la banyak sangat..yang penting bawak hati nie..tak boleh tinggal..hahaha..

Ok aku nak pegi kemas2 nie..packing2 semua barang..beg aku pun ntah kemana..ntah dah berabuk kot..takpa..jap lagi aku cari..aku vakuum je..haha..

Nanti aku citer pasal rumah sewa aku plak..aku masuk kan gambar sekali ea..

No comments:

Post a Comment